研究者情報
モリタ マサタカ
MORITA Masataka
森田 正隆
所属
明治学院大学 経済学部 経営学科
職種
教授
学会発表
2006/11
クロスメディアマーケティング研究のフレームワーク (日本消費者行動研究学会)
2004/11
コミュニケーション・インターフェースに注目した取引構造の分析 (経営情報学会)
2002/10
A Paradox in Consumer Behavior in the Automobile Market: Differing Attitudes between New-Car Buying and Owned-Car Selling in Japan (The 2nd Conference of the Franco-Japanese research programme on e-commerce in the automotive industry)
2001/10
Alienation in the Internet Society: Changes in Car Buyer Attitudes in the Japanese Automobile Industry (The 1st Workshop of the Franco-Japanese research programme on e-commerce in the automotive industry)
2001/10
Information Technology and Automobile Distribution: A Comparative Study of Japan and the United States (The 1st Workshop of the Franco-Japanese research programme on e-commerce in the automotive industry)
2001/06
ユーザー・イノベーションとマーケティング戦略--シャープ・ザウルスの事例 (経営情報学会)
2000/11
情報技術と流通戦略--日米自動車流通の比較分析 (経営情報学会)
1999/11
顧客が発信する製品評価情報とその影響 (経営情報学会)
1999/01
オンラインネットワーク上のユーザーズコミュニティの役割 (社会情報システム学シンポジウム)
1998/11
情報化と自動車流通 (経営情報学会)
1998/06
ネットワーク上の顧客間インタラクション (経営情報学会)