言語種別 |
英語 |
発行・発表の年月 |
2017/10 |
形態種別 |
【著書】単行本(学術書) |
招待論文 |
招待あり |
標題 |
Ma Theory and the Creative Management of Innovation |
執筆形態 |
【共著】分担執筆 |
掲載区分 |
国外 |
出版社・発行元 |
Palgrave Macmillan |
巻・号・頁 |
179-194 |
総ページ数 |
296 |
担当範囲 |
The Ma of Maeterlinck and Ma of Japanese Maeterlinckians |
著者・共著者 |
Mitsuru Kodama◎, Takehiko Yasuda, Tsutomu Hasegawa, Nobuyuki Tokoro, Mariko Anazawa, Shozo Motosugi, Tomoyoshi Urabe |
概要 |
Interdisciplinary research on art & design innovation through knowledge creation, Ma and Ba |
DOI |
10.1057/978-1-137-59194-4 |
ISBNコード |
978-1-137-59354-2 |